Przetarg na przygotowanie i dowóz posiłków do szkół podstawowych :Jarnuty,Kupiski,Konarzyce,Pniewo,
Wiadomość przeniesiona do archiwum
ZARZĄD EKONOMICZNY SZKÓŁ GMINY ŁOMŻA
UL. M.SKŁODOWSKIEJ CURIE 1A
18-400 ŁOMZA
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na przygotowanie i dowożenie posiłków do szkół podstawowych: Jarnuty, Kupiski, Konarzyce, Pniewo na terenie gminy Łomża w roku szkolnym 2005/2006
o wartości poniżej 60 000 EURO w trybie Ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo Zamówień Publicznych .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego .
1. Wymagany termin realizacji :
do dnia 15.09 2005 r do 25.06 2006 r ( z wyjątkiem dni wolnych od nauki na podstawie porozumienia z dyrektorami szkół i umowy)
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
2.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy :
-spełniają warunki określone w oparciu o art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r "prawo zamówień publicznych" i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2. tejże ustawy.
-przygotują ofertę i przedstawią dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w " Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "
Wadium nie jest wymagane.
3. Kryteria oceny ofert :
-cena posiłków brutto i netto (z dowożeniem środkiem transportu wykonawcy)- 75%
-warunki dowożenia -20 %
-warunki płatności za usługę -5%
4.Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. w pokoju Nr 18. Termin składania ofert upływa dnia 19.08.2005r. o godz.900
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.08.2005r. o godz.830 w siedzibie Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomż pokój Nr 18
5.Do udzielenia informacji i kontaktów z oferentami upoważniony jest : Adam Marek Frączek tel. 086-216-58-36 w godzinach 8.00-10.00
UL. M.SKŁODOWSKIEJ CURIE 1A
18-400 ŁOMZA
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY
Na przygotowanie i dowożenie posiłków do szkół podstawowych: Jarnuty, Kupiski, Konarzyce, Pniewo na terenie gminy Łomża w roku szkolnym 2005/2006
o wartości poniżej 60 000 EURO w trybie Ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo Zamówień Publicznych .
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego .
1. Wymagany termin realizacji :
do dnia 15.09 2005 r do 25.06 2006 r ( z wyjątkiem dni wolnych od nauki na podstawie porozumienia z dyrektorami szkół i umowy)
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
2.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy :
-spełniają warunki określone w oparciu o art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r "prawo zamówień publicznych" i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2. tejże ustawy.
-przygotują ofertę i przedstawią dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w " Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "
Wadium nie jest wymagane.
3. Kryteria oceny ofert :
-cena posiłków brutto i netto (z dowożeniem środkiem transportu wykonawcy)- 75%
-warunki dowożenia -20 %
-warunki płatności za usługę -5%
4.Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj. w pokoju Nr 18. Termin składania ofert upływa dnia 19.08.2005r. o godz.900
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.08.2005r. o godz.830 w siedzibie Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomż pokój Nr 18
5.Do udzielenia informacji i kontaktów z oferentami upoważniony jest : Adam Marek Frączek tel. 086-216-58-36 w godzinach 8.00-10.00
Pliki do pobrania:
- SPECYFIKACJA (doc) 3 sie 2005 14:44 0,02 MB
- Specyfikacja.doc (doc) 3 sty 2006 12:39 0,02 MB