Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12.
Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ogłasza przetarg nieograniczony na usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12.


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 216 58 36, faks (086) 215 12 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas II-III Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu pn.: W przyszłość bez obaw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Rodzaje zajęć oraz ilość i liczebność grup: a)zajęcia rozszerzające dla uczniów zdolnych z zakresu przedmiotów: -humanistycznych - koło humanistyczne /1gr 10-osobowa/, -matematyczno-przyrodniczych - koło matematyczno-przyrodnicze /1gr 10-osobowa/, b)zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i specjalistyczne: -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego i matematyki /4gr 8-osobowe/, -zajęcia terapii pedagogicznej /6gr 5-osobowych/, -zajęcia rewalidacyjne /5 osób/, c)zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego dla uczniów kl. III /2gr 12-osobowe/. 2.Wyżej wymienione zajęcia realizowane będą w postaci godziny lekcyjnej /45 min./ w przypadku zajęć przygotowujących do Egzaminu Gimnazjalnego, dydaktyczno - wyrównawczych i rozwijających zdolności oraz godziny zegarowej /60 min/ - zajęcia specjalistyczne. Realizacja projektu odbywać się będzie w PG nr 9 w Łomży po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych od poniedziałku do piątku oraz w czasie weekendów, zgodnie harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie z założeniami projektu, doborem grupy docelowej i specyfiką funkcjonowania szkoły. W uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu wcześniejszej zgody Zamawiającego będzie można dokonać przesunięcia liczby godzin zaplanowanych do realizacji w poszczególnych latach. 3.Zamawiający zapewnia uczniom niezbędne materiały biurowe i dydaktyczne na potrzeby zajęć, których zakup został zaplanowany w projekcie. 4.Wykonawca w ogólnej cenie zajęć zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne koszty, nie zaplanowane w budżecie projektu, w taki sposób, aby uczestnik zajęć nie ponosił żadnych kosztów dodatkowych. 5.Przedmiot zamówienia należy zrealizować: od momentu podpisania umowy do: a)21 kwietnia 2013 r. - zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego; b)27 czerwca 2013 r. - pozostałe zajęcia zaplanowane w projekcie. 6.Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej, tj. umowy zlecenie. 7.Zamówienie składa się z 37 części i dotyczy następujących zajęć z poszczególnych przedmiotów w następującej liczbie godzin i grup: Zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego, realizacja w soboty: Część 1 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. III - 9 godz. w 2012r., 21 godz. w 2013r., łącznie 30 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 2 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. III - 9 godz. w 2012r., 21 godz. w 2013r., łącznie 30 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 3 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 4 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 5 - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 6 - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 7 - zajęcia z historii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 8 - zajęcia z historii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 9 - zajęcia z fizyki dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 10 - zajęcia z fizyki dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 11 - zajęcia z chemii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 12 - zajęcia z chemii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 13 - zajęcia z biologii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 14 - zajęcia z biologii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 15 - zajęcia z geografii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 16 - zajęcia z geografii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego i matematyki: Część 17 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 18 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 19 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 20 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Część 21 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 22 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 23 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 24 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Zajęcia terapii pedagogicznej: Część 25 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 26 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 27 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 28 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Część 29 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla V grupy; Część 30 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla VI grupy; Zajęcia rewalidacyjne: Część 31 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 56 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 32 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 56 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 33 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 56 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 34 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 56 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 35 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. III - 24 godz. w 2012 r ., 88 godz. w 2013r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Zajęcia rozszerzające, realizacja w soboty: Czyść 36 - koło humanistyczne - 36 godz. w 2012r., 76 godz. w 2013 r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 37 - koło matematyczno-przyrodnicze - 36 godz. w 2012 r., 76 godz. w 2013r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Osoba odpowiednio do każdego zadania na, które składa ofertę: -posiada wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, uprawniające do prowadzenia w/w zajęć /do prowadzenia zajęć koła humanistycznego - nauczyciel języka polskiego, do prowadzenia zajęć koła matematyczno-przyrodniczego - nauczyciel matematyki, chemii lub fizyki/, minimum w stopniu nauczyciela kontraktowego (kopia dyplomu, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogiczne, kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego), -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty co najmniej 3 lata była zatrudniona jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy, z którą ma prowadzić zajęcia (kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie pracodawcy). zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie , że dysponują lub będą dysponować osobami, które (odpowiednio do każdego zadania na, które składają ofertę): -posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, uprawniające do prowadzenia w/w zajęć /do prowadzenia zajęć koła humanistycznego - nauczyciel języka polskiego, do prowadzenia zajęć koła matematyczno-przyrodniczego - nauczyciel matematyki, chemii lub fizyki/, minimum w stopniu nauczyciela kontraktowego (kopia dyplomu, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogiczne, kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego), -w okresie ostatnich 5 przed dniem złożenia oferty co najmniej 3 lata były zatrudnione jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy, z którą ma prowadzić zajęcia (kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie pracodawcy). zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z zapłatą podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wg załącznika nr 3 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża (sekretariat), ul. Marii Skłodowskiej- Curie 1a, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża (sekretariat), ul. Marii Skłodowskiej- Curie 1a, 18-400 Łomża.

Otwarcie ofert nastąpi 15 listopada 2012 r. do godz. 10.00 w siedzibie Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomża (w gabinecie dyrektora).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 31 paź 2012 18:26
Data opublikowania: środa, 31 paź 2012 18:38
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 3 sie 2015 09:25
Opublikował(a): Tomasz Tyszka
Zaakceptował(a): Elżbieta Modzelewska
Artykuł był czytany: 3183 razy