ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Wiadomość przeniesiona do archiwum
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup pomocy dydaktycznych ,materiałów dydaktyczno-biurowych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu "Programy Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych" w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Gminie Łomża
Łomża, dnia 04.03.2011 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113,poz. 759 z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup pomocy dydaktycznych ,materiałów dydaktyczno-biurowych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu "Programy Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Gminie Łomża wraz z dostawą wybrano najkorzystniejsze oferty:
1. „”CEZAS” Sp.zo.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok – oferta na cześć 1 zamówienia , otrzymała 100 punktów według kryterium ceny- cena brutto 59 408,30 zł,
2. MIDAS , Czterech Wiatrów 5 ,16-002 Dobrzyniewo Duże – oferta na cześć 2 zamówienia, otrzymała 100 punktów według kryterium ceny – cena brutto 12900 zł,
3. PHU Martex Sc MA Trochimczyk TM Wiśniewski, ul. Al. Legionów 60 E, 18-400 Łomża – oferta na cześć 3 zamówienia , otrzymała 100 punktów według kryterium ceny – cena brutto 4904,75 zł.
Umowa o zamówienie publiczne podpisana zostanie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomień o wyborze oferty. nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą tym celu należy skontaktować się z Dyrektorem ZESz Tomaszem Tyszka tel.(086) 216 58 36 pok. 18 w godz. 8-15.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113,poz. 759 z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup pomocy dydaktycznych ,materiałów dydaktyczno-biurowych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu "Programy Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Gminie Łomża wraz z dostawą wybrano najkorzystniejsze oferty:
1. „”CEZAS” Sp.zo.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok – oferta na cześć 1 zamówienia , otrzymała 100 punktów według kryterium ceny- cena brutto 59 408,30 zł,
2. MIDAS , Czterech Wiatrów 5 ,16-002 Dobrzyniewo Duże – oferta na cześć 2 zamówienia, otrzymała 100 punktów według kryterium ceny – cena brutto 12900 zł,
3. PHU Martex Sc MA Trochimczyk TM Wiśniewski, ul. Al. Legionów 60 E, 18-400 Łomża – oferta na cześć 3 zamówienia , otrzymała 100 punktów według kryterium ceny – cena brutto 4904,75 zł.
Umowa o zamówienie publiczne podpisana zostanie w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomień o wyborze oferty. nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą tym celu należy skontaktować się z Dyrektorem ZESz Tomaszem Tyszka tel.(086) 216 58 36 pok. 18 w godz. 8-15.