Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPYTANIE OFERTOWE „Dostawa komputerów przenośnych dla szkół w Gminie Łomża"

Łomża, 2021.05.18

ZESz.271.2.2021 

ZAPYTANIE OFERTOWE 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zamówień
do 30 tyś. euro w ramach projektu „BĄDŹ MISTRZEM” o numerze RPPD.09.01.00-20-0440/19 w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Sąsiedzi” 2014-2020 z zakresu Typu projektu nr 5 , Działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego, Osi Priorytetowej IX Rozwój Lokalny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, pod nazwą:

„Dostawa komputerów przenośnych dla szkół w Gminie Łomża”

  1. Zamawiający:

Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża

  1. Marii Skłodowskiej-Curie 1a

18-400 Łomża

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 24 fabrycznie nowych komputerów przenośnych (typu laptop). Przeznaczenie do pracy dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych Gminy Łomża w Kupiskach, Podgórzu i Wygodzie.

Kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne,

charakterystyka techniczna (Laptop):

  1. parametry ekranu Ekran 15-15,6 cala, Full HD,
  2. typ matrycy matowa LED,
  3. Procesor Intel Core i3 lub równoważny,
  4. Częstotliwość taktowania w przedziale 1,7 - 4,5 GHz
  5. Liczba rdzeni procesora min 2,
  6. Pamięć RAM min. 6 GB,
  7. Typ pamięci RAM min. DDR4 2400 MHz,
  8. zintegrowany układ graficzny,
  9. karta graficzna min. nVidia® GeForce GTX1050 Ti lub równoważna,
  10. pamięć karty graficznej min. 4 GB,
  11. wbudowane dyski - Szybki dysk SSD min. 256 GB,
  12. oprogramowanie systemowe System operacyjny Windows 10 Home Edition lub

            równoważny, polska wersja językowa,

  1. wbudowana kamera,
  2. karta dźwiękowa zintegrowana,
  3. wbudowane głośniki min. 2 szt.,
  4. wbudowany mikrofon
  5. łączność bezprzewodowa Bluetooth, WiFi 802.11 ac,
  6. złącza Combo jack (wejście/wyjście audio), HDMI x 1, USB 3.0 / USB 3.1 x 3, USB 3.1 Typ C x 1 Czytnik kart pamięci SD ,
  7. klawiatura numeryczna, TouchPad.

W związku z faktem, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest dla użytkownika działającego w obszarze edukacyjnym  Zamawiający zaakceptuje  w zamawianych komputerach system operacyjny Windows 10 Pro Education dostarczany w ramach programu STF  („ Shape The Future”) dedykowany dla jednostek edukacyjnych.

Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności wymaganymi przez producenta oprogramowania stosownymi w zależności od dostarczanej wersji.

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do ich legalności.

Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.

Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera. Zamawiający nie dopuści laptopów z zewnętrznym czytnikiem kart pamięci SD.

Część 2: Dostawa 24 sztuk oprogramowania biurowego MS Office 2019 Standard MOLP EDU (w wersji edukacyjnej), Kod CPV: 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego.

Zamawiający wymaga fabrycznie nowego oprogramowania biurowego,  nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu .

Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności wymaganymi przez producenta oprogramowania stosownymi w zależności od dostarczanej wersji.

Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych programów komputerowych u producenta oprogramowania w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności.

 

Dopuszczalna jest oferta częściowa.

      

  1. Termin realizacji zamówienia:

Termin dostawy 7 dni od momentu podpisania umowy.

 

  1. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimalny 24 miesięcy

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Składanie ofert odbywa się:

  • za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.

Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża – ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie;

godziny pracy Zarządu Ekonomicznego Szkół Gminy Łomża od pn. do pt. w godz. 7.45 – 15.45 .lub

  • elektronicznie – zeskanowaną ofertę należy przesłać na adres e-mail: oswiata@gminalomza.pl
  • elektronicznie za pośrednictwem systemu Baza Konkurencyjności dostępnego na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ .

Szczegółowe informacje dot. umieszczania oferty Wykonawca znajdzie pod linkiem: https://archiwum-bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/info/web_instruction

 

Na kopercie lub w tytule przesłanej wiadomości e-mailowej należy wpisać: „Dostawa komputerów przenośnych dla szkół w Gminie Łomża”

 

Termin złożenia oferty: do dnia 26.05.2021 r. do godz. 15:00.

 

Treść oferty (Formularz ofertowy) ma być podpisana własnoręcznie przez Wykonawcę składającego ofertę lub osobę działającą w imieniu Wykonawcy legitymującą się stosownym umocowaniem, które należy wówczas załączyć do oferty. 

 

  1. Termin rozstrzygnięcia zapytania:

Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.

Zapytanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w terminie 30 dni od dnia złożenia oferty.

 

  1. Warunki płatności:
  2. Faktury VAT wystawione przez Wykonawcę będą zawierały następujące dane Zamawiającego:

jako Nabywca będzie figurował:

Gmina Łomża

  1. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża, NIP: 718–12–68–329,

jako Odbiorca będzie figurował:

Zarząd Ekonomiczny szkół Gminy Łomża, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża

  1. Płatność przelewem z uwzględnieniem szczegółowych postanowień umowy (Załącznik nr 2 do zapytania).
  2. Rozliczenie za dostarczony towar odbywać się będzie na podstawie faktury określającej ilość dostarczonego towaru oraz kwotę za dostarczony towar zgodną z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie.
  3. Zamawiający wyłącza stosowanie w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Tomasz Tyszka tel. tel. 86 215 13 40 lub kom. 507 704 771

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich waga:

Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez Wykonawców w zakresie kryterium „Cena”.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów.

Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:

  • cena ofertowa brutto – 100 %

 

  1. a) sposób punktowania w zakresie kryterium – cena ofertowa brutto (C):

- oferta może uzyskać max. 100 punktów.

- ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:

           C min.

(C) = ---------- x 100 pkt.            gdzie

           C of.

C - punkty przyznanie Ofercie za cenę brutto

C min.  - najniższa oferowana cena, spośród badanych ofert

C of.  - cena oferty badanej

 

Ocena w ramach ww. kryterium zostanie przeprowadzona przez wyznaczonego pracownika Gminy Łomża wskazanego przez Zamawiającego.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny, Zamawiający poprosi o przedstawienie kontrofert. Kontroferty nie mogą zawierać cen wyższych niż pierwotne oferty Oferta może uzyskać max. 100 pkt.

 

  1. Oferta powinna zawierać:

1) Wypełniony Formularz ofertowy z proponowaną stawką netto/brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia uwzględniającą cały zakres usługi (treść oferty zgodna pkt.14 zapytania ofertowego).

2) Pełnomocnictwo lub innych dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu wykonawcy – jeżeli dotyczy.

 

  1. Badanie ofert:
  • Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawców złożenia, w wyznaczonym terminie, oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, lub złożył oświadczenia, dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy nie będzie podlegać rozpatrzeniu albo zaistnieją przesłanki nieudzielenia zamówienia.
  • W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • Zamawiający poprawia w ofercie:

- oczywiste omyłki pisarskie,

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania, na każdym jego etapie
    bez podania przyczyny. Zamawiający w szczególności może unieważnić postępowanie w następujących sytuacjach:
  1. gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
    lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  2. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
  3. jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą,
    nie gwarantuje uzyskania założonego efektu,
  4. jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu.
  • W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej ze złożonych ofert.

 

  1. Informacje związane z ochroną danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm., zwanego dalej „RODO”, informuje się, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzonym postępowaniem jest Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej Curie 1a, 18-400 Łomża. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mailowy: sekretariat@gminalomza.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
  • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@gminalomza.pl lub pisemnie przekazują korespondencję na adres siedziby Administratora.
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa komputerów przenośnych dla szkół w Gminie Łomża” numer postępowania: 271.2.2021 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
  • Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być osoby lub podmioty uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
  • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 18.01.2011 r. (Dz.U. Nr 14, poz. 67 ze zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny oferty co będzie wiązało się z odrzuceniem oferty lub wykluczeniem z postępowania.
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
  • Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych.
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO)

Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa

Telefon: 22 531 03 00

e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl

 

  • Nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 18 maj 2021 10:08
Data opublikowania: wtorek, 18 maj 2021 10:20
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 21 cze 2021 10:54
Opublikował(a): Tomasz Tyszka
Zaakceptował(a): Tomasz Tyszka
Artykuł był czytany: 633 razy