Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża

Biuletyn Informacji Publicznej

Obowiązki Dyrektora ZESz Gminy Łomża

1. Podejmuje decyzję w sprawach osobowych dotyczących pracowników samoarządu, tj. zatrudnianie, zwalnianie, awansowanie, przyznawanie premi nagród oraz stosowanie kar
porządkowych.

2. Dysponuje środkami finansowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i w porozumieniu z
dyrektorami szkół.

3. Pełni funkcje koordynacyjne i wykonawcze w zakresie planowania i wydatkowania środków, analiz, sprawozdawczości rzeczowej i finansowej, inwestycji i remontów kapitalnych.

4. Nadzorowanie działalności finansowo - gospodarczej jednostek finansowych przez ZESz pod względem zgodności z prawem.

5. Organizowanie systemu kontroli wewnętrznej obejmującego działalność ZESz i finansowych jednostek.

6. Dokonywanie przesunięć środkow trwałych i przedmiotów nietrwałych pomiędzy jednostkami objętymi zakresem działania ZESz,po uzgodnieniu decyzji z kierownikami tych jednostek.

7. Ustalenie z działem przedstawicieli związków zawodowych planu wykorzystania środkow funduszu świadczeń socjalnych.

8. Współdziałanie z dyrektorami Szkół Podstawowych, Urzędem Gminy i Radą Gminy.

9. Nadzór nad obsługą administracyjno - finansową Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Łomża.

10. Prowadzenie spraw obronnych w części dotyczącej oświaty.

11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta.